Zwaan: Pastelkrijt en -potlood op Mi-Teintes van Canson

IMG_6575

3 thoughts on “Zwaan: Pastelkrijt en -potlood op Mi-Teintes van Canson

  1. Ik vind het zo knap als iemand kan tekenen, ik kan nog geen lijn recht op papier krijgen, laat staan figuratief tekenen. Mooi gedaan, Wilma!

    1. Dank je wel Ellie. Het is iets wat ik op 13-jarige leeftijd ontdekte. Ik had een schilderijtje van Dorus Rijkers (die zeeman) in mijn slaapkamer hangen. Zonder enige aanleiding besloot ik ‘m na te tekenen. Dat lukte en hij heeft jaren bij mijn oma aan de muur gehangen. Toen zij overleed kreeg ik ‘m en nu hangt ‘ie in de slaapkamer.
      Verder is mijn manier van werken “dat ik gewoon maar iets doe”. Ik kan het niet uitleggen en niet overbrengen op een ander.

      1. Ontzettend knap…wat betreft mijn schilderen zeg ik ook altijd: ‘Ik doe maar wat….’

Leave a Reply

