De pizzakoerier

flauwekul

Terwijl ik haar help met het eten van de pap trek ik mijn hele trukkendoos open: “Hier komt weer een hapje met de trein, ‘tjoeketjoeketjoek’.

Wanneer de trein niet meer werkt komen de hapjes met het motorbootje mee en daarna is het vliegtuig aan de beurt.

Even lijkt het alsof er niets meer gaat werken. Ze doet haar mond niet meer open en heeft haar ogen dicht. De pap is nog lang niet op en ik verzin een nieuwe pap leverancier: “Dit hapje komt met de pizzakoerier!”

Ze doet de ogen open, kijkt me even verbaasd aan, maar begint dan te lachen. “Hield je vroeger van pizza?” Ze knikt en doet haar mond open. “Oké, dan doen je net of deze hap een stukje pizza is.”

Dankzij de pizzakoerier komt de beker pap toch leeg.

Leave a Reply

