Niets is wat het lijkt.

Niets is wat het lijkt

Na het middageten worden sommige bewoners onrustig.

“Waar moet ik nu naar toe?”, jammert zij. “Help me nou toch, waar moet ik heen?”

Mijn collega loopt naar haar toe, slaat een arm om haar schouder en sust: “U mag gewoon hier blijven, u hoeft helemaal nergens heen.”

“Hoe bedoel je? Ik wil helemaal nergens heen. Ik zit hier goed”, reageert zij verontwaardigd.

“U vroeg waar u naar toe moest”, antwoordt mijn collega.

“Ja hoor, dat maak jij er weer van. Ik zit hier prima, ik wil helemaal nergens heen.”

2 thoughts on “Niets is wat het lijkt.

Leave a Reply

