Verward en verwarrend

Opgelicht

Misschien kan ik het wel aan die mevrouw vragen. Ze zit tenslotte achter de balie, dus wie weet.

“Ik wil hier rondlopen. Mag dat?” Gelukkig, het mag. “Ik vind al die rode stoelen zo mooi. Zijn die te koop?” Nou, dat is toch ook wat, ze zijn niet te koop, maar volgens die mevrouw mag ik er wel in zitten.

“Dus ik mag er in zitten? Alleen?” Ik loop weg, draai me na een paar stappen weer om en ga weer terug naar de balie: “Ik mag er dus alleen in zitten?” Ja hoor, ik mag er gerust in gaan zitten volgens die mevrouw.

“Nou, dan ga ik maar weer.” Ik draai me om en ga weer terug naar mijn eigen plek.

2 thoughts on “Verward en verwarrend

    1. Dank je wel Ellie. Die -ik vorm- ligt me wel goed. Aan de andere kant beleefde ik vandaag iets wat in de -ik vorm- niet goed uit de verf komt. Dat moet ik toch anders schrijven. Eerst maar eens even over nadenken.

Leave a Reply

