Zucht…………………………………(deel 2)

Sinds kort scheiden wij weer ons plastic afval. Voorheen deden wij dat ook, maar sinds we verhuisd zijn was daar een beetje de klad in gekomen.

“Het plastic van de Donald Duck moet in de tas die naast de doos voor het oud papier staat”,  hoor ik mijn lief tegen zijn dochter zeggen. Om te voorkomen dat de boodschap niet overkomt herhaalt hij het nog een keer.

Vanuit mijn ooghoeken zie ik dat mijn stiefdochter het plastic gewoon in de pedaalemmer doet. “Volgens mij zei je vader iets anders over het plastic hoor”,  zeg ik haar.

“O ja, het moest in de tas naast de doos voor het papier”, liet ze mij weten.

Zucht…………………………………………………!

Leave a Reply

