Mijn toverbol

Ja hoor, vandaag was het weer eens zo ver. Ik opende het deurtje van de wasmachine, haalde de was er uit en zag dat de bol weer eens leeg was.

Ken je ze? Die speciale wasbollen voor beugel-beha’s zodat je die dingen niet op de hand hoeft te wassen. Ideaal, want daar hou ik ook niet zo van. Oké, er zijn uitzonderingen en dat is wanneer ik kampeer. Dan hoort het er gewoon bij om zo af en toe een shirtje op de hand uit te wassen, maar meer ook niet.

wasbol bh

Vandaag haalde ik de bol weer eens leeg uit de wasmachine. Idioot, want hij was nog helemaal gesloten, potdicht en volgens mij kon er niks uit ontsnappen. Mijn beha wel dus, want die lag gewoon tussen de rest van de was. Iedere keer als ik die bol gebruik doe ik, uiterst precies en geconcentreerd, mijn beha er in en overtuig mezelf er van dat hij helemaal goed dicht zit.  Als ik er twee beha’s tegelijk in doe gaat het meestal beter. Meestal ja, want het gebeurt ook regelmatig dat er één beha half uit de bol hangt, terwijl de andere er nog keurig in zit.

Begrijp jij het, begrijp ik het? Wie het weet mag het zeggen, voorlopig lijkt het er op dat ik een toverbol heb aangeschaft.

 

 

 

 

 

One thought on “Mijn toverbol

Leave a Reply

